tisdag efter sommar

Tisdag.
Jag kompar. Gött som fan.
Långfrukost, ut i blåsten för ett yogapass. Givetvis kommer syndafloden över mig på väg dit så jag var helt pissblöt.
Jag använde alltså inte min finaste, fina röd-prickiga regnjacka.
.
Fastän det var helt svart på himlen.
Men men gött ändå.
Hemma mer kaffe.
Vila i sängen.
Läsa mer Anne Frank.
Kolla nyaste avsnitten av Mad Men.
Kolla på mina nya fina svarta mockapumps
.
Som så gärna vill följa med ut nästa vecka.
Hoppas vädret vill med....
Livet känns konstigt nu.
Jag jobbar.
Fast rutin.
Halvdagar i skolan kommer inte åter.
När jag la mig i soffan vid två och slappade till kvällen.
De är liksom förbi.
Jag skall inte tillbaka.
Men det ska min man.
På tal om min man.
Han är glad.
Fått positiv recension på deras skiva.
Roligt.
Ngn frågade hur det var i Afrika.
Spontant svarade jag fruktansvärt.
Utan att tänka.
Och dit vill jag tillbaka?!
Men det är ngt som inte går att beskriva.
Rötter i jorden drar mig dit.
Frågan är om jag pallar.
Iaf frågar mannen det.
Han såg ju mig sist.
När jag satte mig i hallen och störtgrät efter första gången jag tog ett glas vatten ur kranen....
Men jag vill.
Men nu ska jag bara njuta av en ledig dag.
Dricka massa kaffe.
Vila.
Ps.
För er som var med på WOW.
Här har ni en förklaring till varför kvällen slutade som den gjorde för min del.
Detta är klockan halv tre och jag har precis vaknat efter två nätters arbete.....
Hoppsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0